Sommermad i København: Før og efter!

Sommermad i København

Det er stadig sommer bare lidt endnu … Er det ikke? Det har jeg simpelthen brug for at skrive lige nu. På denne sidste dag i august..

Katrine fra Københavnerliv lavede i starten af sommeren et e-magasin om tips til sommeren i København, hvor jeg (og andre dygtige bloggere) har skrevet lidt om vores København. Jeg er kommet med mine bud på sommerlige madsteder (hvad ellers?:)), hvor man kan nyde byen og vejret. De er nu også ganske gode både i regnvejr og slud, skulle jeg lige hilse, og jeg synes I skal tjekke magasinet ud her.

Jeg er netop lige kommet hjem fra London og Stockholm-tur med Yelp, og især i London har regnen bare pisket ned, men det skal jeg da nok også lige love for, den gør her i byen nu. Endelig kan medierne med god grund skrive “skybrud” med fede bogstaver.

Wulff og Konstali

Men altså – jeg tror stadig på mere sommer, selvom den i så fald snart må kaldes “indian”. På billedet her ser I nogle af mine nye (gamle) favoritter den her sommer, nemlig gode gamle GRØD, Wullff og Konstali Food Shop, Tårnet og Café Auto, men dem nævnt i magasinet, er jeg altså også stadig ret vild med.

Og husk – København kan nydes både i sol og regn. Det er det bedste af det hele. God søndag aften. Vi ses i sommer-september 🙂

Sommermad i København

Følg CopenhagenByMe på Facebook

På Bloglovin’

Og på Instagram: @copenhagenbyme

Skriv en kommentar