København på min ønskeseddel…

København ønskeseddel


København på min ønskeseddel – hvad ellers? Ja egentlig er jeg sådan lidt små-skizofren omkring juletid. Det ene øjeblik er jeg i færd med at overbevise min familie om, at vi i år skal droppe gaveræset og fokusere på maden og blot spille brætspil og hygge i stedet. “Der er jo så mange, der ingenting har. Hvorfor skal vi have mere?” Det andet øjeblik er jeg sådan; “ovr ja, den der ønsker jeg mig egentlig også til jul. Sådan rigtig meget faktisk”. Det er lidt som om, at ingen af delene sådan rigtig giver mening for mig – at droppe det virker som noget af et opgør at ta’ – og at smide ønskesedler afsted som en anden “VIL HA'” virker også lidt forkert.

Men nu har jeg besluttet mig for, at “skal” jeg lave en ønskeseddel, så skal den være københavnsk. Københavnske brands hele vejen fra nederdel og øreringe til keramik og sengetøj. Ingenting er sponsoreret – den er lavet på helt eget ( med- OG modvilligt) initiativ:)

  1. Sort bestik fra Broste Copenhagen
  2. Sparkle guld øreringe fra byBiehl
  3. Sengetæppe fra Hay Copenhagen
  4. Keramik fra H. Skjalm P.
  5. Nederdel fra Stella Nova
  6. Sengetøj fra By Nord Copenhagen

Sender I ønskelister til venner og familie eller lader I jer overraske til jul?

Følg CopenhagenByMe på Facebook

På Bloglovin’

Og på Instagram: @copenhagenbyme

2 tanker om “København på min ønskeseddel…

Skriv en kommentar