Mandagsanbefaling: All you can eat sushi på Østerbro som giver mening..

Sushi

Halloween endte for mig med at blive knap så meget trick and treat – og ret så meget “all you can eat”! Et koncept jeg for længst har kategoriseret som det rene fy-fy, men som pludselig blev interessant, da Iki Sushi åbnede på Nordre Frihavnsgade og tryllebandt mine smagsløg … eller rettere: det gjorde wok-retten og rispapirrullerne.

Jeg havde fundet stedet på Yelp (som altid:)), og da alle derinde også var fan af konceptet, befandt jeg mig helt spontant derinde på højhellige Halloween-lørdag mumlende “to gange all you can eat, tak” til de søde kvindelige tjenere med edderkopper i ansigtet og djævlehorn på hovedet.

Wok og rispapirruller

Der blev sat mange krydser på all you can eat listen: edamame, tang, suppe, raw rolls, maki, king size maki, sticks, grøntsager på grillspyd. Alt skulle prøves, og alt var bare så frisk og lækkert! Retterne blev serveret lidt efter lidt, og så kunne man ellers bare bestille mere, hvis man kunne ha’ det i mavsen. Og, og, og nu kommer det fedeste ved det her koncept: hvis du efterlader mere end tre stykker sushi/ruller osv., betaler du 10 kr. pr. styk. Genialt værn mod grådighed og madspild! Det burde buffeter og lignende da havde gjort FOR LÆNGST. Jeg mener bare, hvordan kan der ikke flere flere, der gør det?

All you can eat på Iki koster 229 kr i weekenden og 200 kr. i hverdagen, og så er det her indlæg i øvrigt ikke sponsoreret, men blot et lille tip – fra en københavnsk sushielsker til en anden 🙂

Iki Sushi

Følg CopenhagenByMe på Facebook

På Bloglovin’

Og på Instagram: @copenhagenbyme

Skriv et svar

