Mit bloggerevent: Afternoon Tea hos Kagestuen 43

Afternoon Tea på Kagestuen 43

I torsdag arrangerede jeg for Yelp et Afternoon Tea på Kagestuen 43 på Nordre Frihavnsgade for nogle seje (og kageglade) københavnerbloggere. Jeg ville gerne fortælle pigerne lidt mere om Yelp og hjemmesidens/appens muligheder – og derudover ville jeg også have mulighed for at forkæle dem lidt ekstra.

Afternoon Tea på Kagestuen 43

Den var Rikhard fra stadig ret nye Kagestuen 43 med på. Også i den grad! Ikke nok med at han stillede et kagefad med både cheesecakes, gulerodskage, chokoladekage og müslibarer til rådighed – han sørgede også for tre forskellig slags sandwiches, brød, hummus, tunsalat og hønsesalat. Og te og kaffe. Det smagte altsammen pokkers skønt, og jeg vil spise min elskede iPhone på, at ingen gik sultne derfra.

Afternoon Tea på Kagestuen 43

Jeg havde klippet bloggernes logoer ud og sat dem på dækkeservietter samt flag på væggene. Og så var deres ansigter også printet ud og placeret på pinde i maden. Personligt synes jeg, det er ærgerligt at være til events uden at vide, hvem der ellers er til stede. Men denne gang tror jeg nok, alle fandt ud af, hvem hinanden var 🙂 Til stede var Sena fra Cake Living, Freya fra Scandinavia Standard, Kristine og Caroline fra Copenhagen Stories, Jonna fra By Johna, Louise fra Love Copenhagen, Sofie fra Sofies Spisekammer og Sabrina fra With Love & Sugar.

Afternoon Tea på Kagestuen 43

Afternoon Tea er ikke noget man kan få på Kagestuen 43 som en samlet pakke normalt , men man kan få de lækre kager, sandwich osv. hver for sig. Jeg stemmer dog for, at de får Afternoon Tea som en fast del på menukortet.

Hvad siger I? 🙂

Afternoon Tea på Kagestuen 43

Følg CopenhagenByMe på Facebook

På Bloglovin’

Og på Instagram: @copenhagenbyme

Skriv et svar

