Kan man gøre en “politisk” forskel ved at blogge? ….

Copenhagenbyme i MetroXpress

I dag i MetroXpress er der en artikel om min CopenhagenByMe. Hvorfor jeg startede den, hvad den har udviklet sig til, hvorfor jeg føler at jeg med bloggen kan gøre en “politisk” forskel for København … OG hvorfor jeg faktisk synes, det kan være helt okay at tage billeder af din mad, selvom alle måske ikke er helt enige i den betragtning 🙂

Læs artiklen her

Og rigtig god aften derude! Min er startet med et lækkert glas Kong Fu Girl på Café Plenum. Har I smagt den hvidvin? Jeg tror, jeg er lidt småforelsket i den 🙂

Vin på Plenum

Følg CopenhagenByMe på Facebook

På Bloglovin’

Og på Instagram: @copenhagenbyme

2 thoughts on “Kan man gøre en “politisk” forskel ved at blogge? ….

  1. Jeg så artiklen i dag – super fedt! 🙂
    Jeg har smagt Kung Fu Girl på Nørrebro Teater, hvor den står på menuen som “luksus vin”, haha!

Skriv et svar

