Weekendglimt: uge 10

The Union KitchenIMG_2372

Weekenden hvor jeg for første gang smagte “Waffle & Chicken”… (Ja, jeg ved det – rystende at høre fra en dedikeret vaffelfan). Det er The Union Kitchen, der er begyndt at lave denne spændende kombi, og selvom vaflen ikke helt faldt i min smag, er ærmerne smurt op, og i nær fremtid kaster jeg mig over projektet hjemme i Østerbro-køkkenet.

Søerne

Men det var også weekenden, hvor der endnu engang var Derby i Parken og menneskemylder på Østerbro, hvor jeg for første gang (i år) nød en “kebab-salat” med masser af hummus udenfor i solen på Melchiors Plads, hvor jeg nød lørdag aften i mit eget selskab (det selskab må aldrig undervurderes) og et godt glas rødvin (og heller ikke det selskab) – og hvor vi fandt ud af, hvor vi i hvert fald ikke skal bestille pizza fra i fremtiden.

Håber også at din weekend var rar – og bød på lidt solglimt hist og pist!

Kh C.

Skriv et svar

