Ugens alternative: Kaffe og indkøb hos Clarrods Interior

Ugens alternative: Kaffe og indkøb hos Clarrods Interior Ugens alternative: Kaffe og indkøb hos Clarrods Interior

Er det ikke ved at være tid til en “ugens alternative” på bloggen igen? Det synes jeg faktisk, og det var en akut reminder at træde ind til Clarrods Interior på Store Strandstræde og komme i tanke om, at “nøj hvor har København mange lækre alternative og skjulte spots”.

Ugens alternative: Kaffe og indkøb hos Clarrods Interior

Salg af interior OG café på samme tid. Ja, hvorfor ikke? En dag efter en frokost på The Union Kitchen på samme gade, gik jeg tilfældigvis forbi. Og lige der, før jeg havde set mig om, sad jeg blandt de her smukke, dyre og stilede ting med min computer foran mig og en (god!) kaffe i papbæger med eget logo i hånden. Interesserede kom til og gik fra butikken. Andre slog sig også ned med en te eller kaffe omkring mig. Ongoing handel af møbler og nipsting og kaffemaskinens brummen på én og samme tid. Alt kan købes herinde. Og samtidig kan man slå sig ned og få løst dagens deadlines. Jeg mener, med sådan et sted kan man jo klare hele verdensssituationen.

Ugens alternative: Kaffe og indkøb hos Clarrods Interior

Selvfølgelig er det et møgfarligt sted at udpege til dagens kontor. Wifi og stik – tjek! Men samtidig; Fristende omgivelser der endda kan købes – tjek, tjek! Men nogle gange skal man leve livet lidt farligt ik? Med andre ord; “Skynd jer forbi!” 🙂

Ugens alternative: Kaffe og indkøb hos Clarrods Interior

Følg CopenhagenByMe på Facebook

På Bloglovin’

Og på Instagram: @copenhagenbyme

2 thoughts on “Ugens alternative: Kaffe og indkøb hos Clarrods Interior

Skriv et svar

