Gode sushi-minder på Christianshavn

Letz Sushi

Tjuuuhej, hvad skete der lige der? Fuld fart over feltet og et smut til Dublin i efterårsferien. Masser af spændende events for Yelp i forberedelsesfasen og en masse spændende nye steder, der skal besøges. Der har virkelig været gang i den på det sidste, og jeg når slet ikke at skrive om alt det, jeg gerne vil herinde og dele mine kreationer i køkkenet. Men jeg prøver! Og for at fortsætte hvor jeg slap, inden Dublin-ugen overtog (guide til Dublin coming up), vil jeg lige fortælle og vise lidt billeder fra min Kulturnat sidste fredag. Som – overraskende nok – stod på madkultur. Japansk madkultur. Sushi, helt eksakt! Stedet var Letz Sushi på Christianshavn, og her har jeg dejligt minder fra. Forårsminder fra da jeg næsten lige var flyttet til Amagerbro og nød sushi og den køligste hvidvin med det bedste selskab i solens brændende stråler.

Letz SushiLetz Sushi

Denne gang kunne vi desværre ikke sidde udenfor (come on, oktober!:))… men jeg vil sige, at det nu også er ganske fint og stilet på den christianhavnske sushiperle med den perfekte beliggenhed. Og så er sushien kreativ: edamame-bønner med miso-dip og tangsalat med chili – og endda mulighed for “palæo-sushi”, hvor risen er taget ud. Smart til allergikere mv., selvom jeg må sige, at jeg foretrækker old school-sushi (er det ikke ved at være så normalt, at vi kan tillade os at begynde at kalde det old school?! Hmm… )

I kan læse mere fra min aften her. Sushi er ikke det allerbedste jeg kan få at spise, men sådan en fredag aften, hvor man bare snakker til at sidde og slappe af. Længe. Og meget. Ja så, er sushi virkelig HITTET på skyd-weekenden-i-gang-listen…

Mon jeg har nogle sushi-lovers og eksperter blandt mine læsere? Del endelig jeres sushi-favoritter herunder.

Letz Sushi

Følg CopenhagenByMe på Facebook

På Bloglovin’

Og på Instagram: @copenhagenbyme

Skriv et svar

