Vind “det-er-stadig-sommer-i-København” picnic fra ODDKA.

Oddka lækkerier

Yes, jeg ved godt, jeg måske gentager mig selv lidt, men det ER stadig sommer! I den anledning vil jeg give jer, mine søde læsere, mulighed for at få det bedste ud af den sidste sommertid med en ordentlig fest i form af en ODDKA drinks-goodiebag med alt hvad du behøver for at skabe liv i byen: en flaske ODDKA Fresh Cut Grass, hyldeblomstsaft, snacks, tæppe, krus, servietter, sugerør, opskrift på sommercocktailen ODDKA Flower Bud og Tambourine Sams spilleliste med sommersange.

Og hvordan får du så dine sommerfingre i den? Simpelthen ved at svare i kommentarfeltet, hvor i København du vil nyde disse lækkerier og med hvem. Den bedste beskrivelse vinder denne “det-er-stadig-sommer-picnic”, og konkurrencen slutter lørdag kl. 12.

Så: Hvor og med hvem? Sæt i gang :O)

Ps: Der er også straks endnu en picnic på spil på Facebook, så gå ind og like CopenhagenByMe på Facebook og følg med der for at øge dine chancer.

12 thoughts on “Vind “det-er-stadig-sommer-i-København” picnic fra ODDKA.

  1. Min kæreste er lige flyttet til Vesterbro, og jeg bor på Østerbro, så ingen af hos kender området specielt godt – det her ville da være en god undskyldning for at udforske lidt:) mit favoritsted til at nyde sådan en kurv ville umiddelbart være på græsset på Sønder boulevard!

  2. Jeg er helt enig! Det.er.stadig.sommer.blev.der.sagt! Det skal uden tvivl være i min yndlingshave (selvfølgelig Kongens Have!) med mine yndlingsmennesker fra Nyboder! Har siddet inde hele sommeren og svedt over mit speciale. Det er afleveret nu og væk var de VARME grader… Men vil gerne lade som om og det kunne være lækkert at kunne gøre det med den skønne kurv sammen med mennesker jeg ikke har set hele (kalender-)sommeren!

  3. Jeg vil nyde drinksene i Landbohøjskolens have i de sidste sommersolstråler med min skønne veninde Jill som er hjemme på besøg fra London om et øjeblik❤️🍸👯☀️🌳🍹😄

  4. Jeg er lige startet på nyt studie og har mødt en bunke rigtig søde piger- dem ville jeg tage med over til Islands Brygge og få en super hyggelig aften! – hmm måske uden badning selvom du stadig siger det er sommer.

    PS god ide til en give away;)!

  5. Tusind tak for jeres fine svar allesammen. Det var som altid svært at vælge mellem de mange velbegrundede argumenter, men jeg må sige, at billedet om Signe siddende indenfor med specialet hele sommeren, gjorde ekstra meget indtryk på mig. Så stort TILLYKKE Signe!! Send mig din adresse, og så er lækkerierne lige straks på vej til dig 🙂

Skriv et svar

