Vinderen af ‘Brød og kager’ er…

Line Møller Christensen! Line vinder bogen ‘LCHF – Brød og kager’ af Jane Faerber fra Politikens forlag for sin kærlighed til Halifax – og ikke mindst sin australske vens forelskelse i de lækre burgere, som han måtte nå at få endnu engang, inden han forlod Danmark. Her er Lines beskrivelse af den bedste burgeroplevelse, hun har haft:

“Det er svært at svare på, da jeg virkelig elsker burger og har haft mange fantastiske burgeroplevelser. Men et af mine mange Halifax må nok være det bedste. De kan bare noget med burgere! Den bedste tur var i sommers, da jeg viste min ven fra Australien deres burgere. Vi havde været på tur rundt i København hele dagen og var blevet godt sultne. Selvom vi kom forbi mange cafeer på vejen skulle vi altså til Halifax. Og det var al ventetiden og de ømme føder værd. Bøffen var lækker saftig, grøntsagerne var friske og sprøde, osten nærmest dryppede af burgeren og så fik den et fint lige spark fra en lækker chipotle mayo. Mums! Oven i det får man de lækreste sprøde kartoffelbåde til samt dejlig cremet aioli!!! De kan bare deres kram og laver det hele selv. Vi endte med at komme igen to dage senere, da min ven bare skulle have en til inden han forlod dk. Han vidste jo ikke, hvornår han igen fik chancen for at komme på Halifax.”

Tak for jeres mange lækre burger-oplevelser. Jeg har haft lyst til burgere hvert minut lige siden 🙂

Line, du må meget gerne sende mig din e-mail, så sørger jeg for, at du får bogen tilsendt.

One thought on “Vinderen af ‘Brød og kager’ er…

Skriv et svar

