Ugens alternative: skøn pulled chicken blandt vildt kitsch

Next Door Café De sidste to mandage har ‘ugens alternative’ været steder udstyret med sideløbende aktiviteter i form af vaskemaskiner og regnbue-bogreol på The Laundromat og saks og curlere på Mig og min frisør. Det har denne uges ikke som sådan, men den har til gengæld vildt kitsch – sådan som i virkelig vildt kitsch.. Neonfarvede dyr med stearinlys, rammevæg i alverdens omrids og farver, sminkespejl med elsdyr, blomster, buddha-figurer og jeg-ved-ikke-hvad…

Next Door Café Next Door Café

Og så kan man altså få et brag af en frokost herinde til under 50 kr. I sidste uge prøvede jeg en rygende varm pulled BBQ chicken til min salat og et par luftige skiver brød. Bagefter er man sulten, men mere i lysten end i maven. For det hele skriger bare ‘du må smage mig!’. Deres suppe. Sandwich med æggesalat eller tun. Lyst.til.menu.crawl.

Pulled BBQ Chicken

Så hermed ugens alternative. En skør og kitschet indretning, og mad med farver, sundhed og smag. Fik jeg sagt, at det er Next Door Café på Larsbjørnsstræde 23B, der er tale om?

Next Door Café

Følg CopenhagenByMe på Facebook

På Bloglovin’

Og på Instagram: @copenhagenbyme

Skriv et svar

