Hvem er ‘me’ i CopenhagenByMe?

Anonym blogger med fokus på København og de alternative smagsoplevelser – både i byen og hjemme i køkkenet. Lige netop dét har længe været tanken bag CopenhagenByMe. Jeg har fra start været meget forsigtig med at afsløre mit navn og identitet og har fundet det befriende at kunne skrive løs – uden at skulle lægge navn til noget og som sådan blive stillet til ansvar for umiddelbare tanker.

I min generation har vi vænnet os til de mange medier og selvpromoveringskulturen, men samtidig kan vi også huske den tid, hvor det var anderledes. I 4. klasse tog jeg ikke billeder med min iPhone og talte med vennerne gennem Instagram, som mange gør i dag. Næ, jeg gik i joggingtøj og læste Anders And-blade – og, ja hold fast … havde samtlige fastnet(!)telefonnumre på mine klassekammerater indkodet i hukommelsen. Og jeg synes det er vildt at tænke på, at flere og flere i dag slet ikke har prøvet at leve uden mobiler, Facebook, Instagram osv. Så bliver det jo pludselig naturligt på en helt anden måde..

Okay, jeg stopper den her, inden jeg kommer til at lyde alt for ‘da jeg var barn’-agtig. Men pointen er, at jeg har haft en del overvejelser i forhold til at ‘vise mig selv frem’ herinde. Desuden har jeg fra start været besluttet på, at det skulle være mine emner, der var fokus på herinde og ikke mig. Men så var det, at jeg indså – at bloggen og emnerne er mig. Og at jeg jo også gerne selv vil vide, hvem der står bag de blogs, jeg selv læser.

Så derfor: her er jeg! Camilla. 28 år. Netop færdiguddannet cand.comm. Vild med nærmest alle former for kommunikation. Politik. Og nåhr ja København og alternativ mad… men det har jeg måske nævnt en gang eller to.

mig-selv

Foto: Bente Jæger / cameraworks.dk

Har du andre spørgsmål – stil dem endelig! Fokus herinde vil stadig være det samme, og jeg lover at befri jer for selfies af mig overalt i byen 🙂

Og så kunne jeg faktisk vildt godt tænke mig at vide lidt om jer. Hvor kommer I fra ? Og hvad kan I li’ at læse om herinde?

Kærlig hilsen ‘Me’ alias Camilla..

Skriv et svar

