AftensmadByMe

Er der noget bedre end at kigge på madopskrifter, når det regner og stormer, og man ikke kan komme ud og opleve København (og man har god tid – og eksempelvis ikke skal skrive speciale)?

Da jeg er den der i parentesen, der skriver speciale og nok ikke får tid til at lave de store indlæg eller gå i madopskrifter-læse-mood før aflevering, vil jeg da lige reklamere for at mine aftensmadsopskrifter er blevet samlet på en samlet side.  Hvis du da ikke allerede har opdaget det 🙂

http://copenhagenbyme.com/opskrifter/aftensmad/

(Og for pokker hvor jeg glæder mig til, at jeg kan dele flere opskrifter herinde.)

Rigtig ‘stormende’ god aften – eller hvad man nu siger på denne nye mærkedag – nu med navn 🙂

Opskrifter aftensmad

2 thoughts on “AftensmadByMe

  1. Held og lykke med specialeskrivningen. Selv er jeg på eksamensturné i det svenske men undvigemanøvrerer lidt på bloggen:)
    Opskrifterne ser superlækre ud, -de der boller i karry må helt sikkert prøves en dag:)

Skriv et svar

